Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Free Sky sp. z o.o. z siedzibą w z siedzibą w Rzeszowie, ul. kpt. Stanisława Betleja 12, 35-303 Rzeszów.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: klikmapa@gmail.com.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Google LLC w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Firma

Reklama prasowa to płatna forma reklamy, której środkiem przekazu jest prasa (czyli słowo pisane zarówno na papierze, jak i w multimediach lub Internecie). Jest to sposób przekazywania informacji od pojedynczych osób, firm, przedsiębiorstw do masowego odbiorcy. Znana od wieków, wykształciła się wraz z wynalezieniem druku i rozpowszechnienia słowa pisanego. Reklama prasowa składa się z nagłówka, sloganu i w niektórych przypadkach także z treści.

Najważniejszym jej elementem jest chwytliwy slogan. Ten rodzaj reklamy umieszczany jest w gazetach codziennych, czasopismach, magazynach wydawanych na całym świecie, w danym kraju, regionie a także w konkretniej miejscowości. Dlatego zasięg reklamy prasowej może dotyczyć zarówno kilkuset odbiorców, ale również kilku milionów, co wiąże się oczywiście z większymi nakładami finansowymi. Rynek prasy jest bardzo zróżnicowany, od tygodników powszechnych o tematyce ogólnej po bardzo specjalistyczne, przeznaczone dla konkretnej grupy ludzi( np. czasopisma o tematyce medycznej dla lekarzy). Co daje nam możliwość dotarcia do określonej grupy ludzi.


GŁÓWNY CEL REKLAMY

Głównym celem reklamy jest skuteczne prezentowanie oferty sprzedaży , która ma celu skłonienie potencjalnego nabywcy do zakupienia określonych towarów , skorzystania z określonych usług. Jednym z celów reklamy jest też promowania danej marki. Reklama to również walka z konkurencją, reklamodawca zachwala swój produkt, jako ten najlepszy i warty zakupu. Obecnie wśród wielu podobnych do siebie towarów, często równie dobrej jakości i cenie bez dobrej reklamy nie da się ich wprowadzić na rynek i wypromować.

Reklama prasowa, jak każda ma nie tylko zalety, ale także wady. Czytelnicy nie są zainteresowani czytaniem reklam gdy jest ich za dużo. Problemem jest także, krótka żywotność tej reklamy, gazetę czytamy zazwyczaj raz, a potem ją wyrzucamy (wyjątek to prasa specjalistyczna i kolekcjonerska). Często zdarza się, że nasza konkurencja ma lepszą reklamę, ciekawszą szatę graficzną, przez to nasza pozostaje niezauważona. Istotną wadą reklamy jest zbyt wysoki koszt.


Jak stworzyć dobrą reklamę?

Stworzenie dobrej reklamy to nie lada wyzwanie. Przede wszystkim musi wzbudzać zainteresowanie i chęć posiadania danego produktu (bądź usługi). Szata graficzna nie powinna przyćmiewać tego co reklamujemy, przekaz reklamowy powinien być łatwy do odczytania inaczej staje się niezrozumiały i nieczytelny. Reklama musi szanować system wartości i przekonania adresatów, inaczej dana kampania reklamowa może okazać się skandalem obyczajowym i doprowadzić do procesu sądowego ( co albo zwiększy zainteresowanie mediów, a tym samym potencjalnych kupujących lub doprowadzi do bojkotu danego towaru lub usługi).

Jakkolwiek w dzisiejszych czasach społeczeństwa informacyjnego reklama jest bardzo ważnym elementem promocji, bez którego jest bardzo ciężko „przebić się” przez nasycony rynek, pełen wymagających konsumentów. Każdy pragnąc sprzedawać musi pamiętać stare powiedzenie, że to „reklama jest dźwignią handlu”. Bez reklamy nie ma handlu, a bez handlu reklamy. Konsumentowi natomiast pozostaje tylko trzeźwo myśleć i trzymać się za kieszeń.

Komentarze: