Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Free Sky sp. z o.o. z siedzibą w z siedzibą w Rzeszowie, ul. kpt. Stanisława Betleja 12, 35-303 Rzeszów.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: klikmapa@gmail.com.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Google LLC w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Firma

Analiza SWOT - definicja

Analiza SWOT to jedna z technik analitycznych, służących do porządkowania wszelkich informacji na temat danej firmy, przedsiębiorstwa czy korporacji. Jest bardzo ważnym narzędziem początkowego etapu analizy strategicznej. Pomaga w analizie zewnętrznej jak i wewnętrznej danego środowiska, dlatego jest niezbędnym elementem przy tworzeniu strategii marketingowej danego projektu, czy też obiektu..

Analiza SWOT - zasady

1. STRENGHTS - czyli silne strony, to co stanowi atut, zaletę danego projektu
2. WEAKNESSES - czyli słabe strony, bariery, wady danego projektu
3. OPPORTUNITIES - czyli możliwości korzystnych zmian dla danego obiektu
4. THREATS - czyli zagrożenia, niekorzystne wprowadzenie zmian dla danego projektu

Pytania w analizie SWOT od wewnątrz do zewnątrz danego obiektu:
1. Czy dana mocna strona pozwoli nam wykorzystać daną szansę?
2. Czy dana mocna strona pozwoli nam zniwelować dane zagrożenie?
3. Czy dana słaba strona ogranicza możliwość wykorzystania danej szansy?
4.Czy dana słaba strona potęguje ryzyko związane z danym zagrożeniem?

Pytania w analizie SWOT od zewnątrz do wewnątrz danego obiektu:
1. Czy dana szansa wzmacnia daną silną stronę?
2. Czy dana szansa pozwala zniwelować daną słabość?
3. Czy dane zagrożenie niweluje daną silną stronę?
4. Czy dane zagrożenie uwypukla daną słabość?

Pomocniczość pytań:
Odpowiedzi na wyżej postawione pytania pozwolą zidentyfikować tzw. silne powiązania, obszary problemowe w obrębie których będzie można rozpocząć tworzenie rozwiązań, strategii cząstkowych – co czyni z analizy SWOT nie tylko narzędzie analityczne ale również planistyczne.

Analiza SWOT - przykład na podstawie osoby

Silne strony:
• Bardzo dobra intuicja psychologiczna w stosunku do ludzi, oraz dziejących się zdarzeń.
• Spora ilość praktyk dziennikarskich.
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego.
• Dostosowywanie się do każdej sytuacji.
• Jestem osobą młodą, kreatywną, kochającą wyzwania.
• Jestem osobą dyspozycyjną.
• Szybko się uczę.
• Łatwo nawiązuję kontakty z innymi ludźmi.

Słabe strony:
• Brak znajomości mojej osoby na rynku dziennikarskim.
• Słaba znajomość języka niemieckiego, rosyjskiego.

Szanse i możliwości:
• Możliwość zatrudnienia np. w muzycznych portalach internetowych, rozgłośniach radiowych, bądź gazetach, magazynach o tej tematyce.
• Prowadzenie własnego bloga dziennikarskiego.
• Znalezienie sponsorów i promocja bloga.

Zagrożenia:
• Hermetyczność rynku dziennikarskiego (bez znajomości nie ma siły przebicia się).
• Zbyt duża ilość osób z podobnym wykształceniem.
• Obcokrajowcy przybywający do kraju mogą stać się zagrożeniem i zająć miejsca pracy.
• Prowadzenie złej polityki wewnętrznej kraju.

Komentarze: