Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Free Sky sp. z o.o. z siedzibą w z siedzibą w Rzeszowie, ul. kpt. Stanisława Betleja 12, 35-303 Rzeszów.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: klikmapa@gmail.com.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Google LLC w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Firma

Ludzie w XXI wieku coraz rzadziej wychodzą z domu. Często pracując za pośrednictwem Internetu, przez wiele godzin nie oddalają się od komputera, zapominają o otaczającym ich świecie. Dlatego firmy, chcące zareklamować swoje usługi, muszą dodatkowo dwoić się i troić by znaleźć nowe sposoby reklamy. Jedną z nich jest e-mail marketing, coraz chętniej wykorzystywany nie tylko przez duże, ale i także te mniejsze firmy, nie mające pieniędzy na dużą kampanię reklamową.

Kto w dzisiejszych czasach nie ma skrzynki e-mailowej? Jest to mała garstka ludzi, zwykle należąca do tych grup społecznych, do których firmy nawet nie pragną dotrzeć ze swymi usługami. Dlatego nie przejmują się, że nie każdy zobaczy ich reklamę - zobaczy ją i tak wystarczająco duża ilość osób. Wystarczy wysłać kilka e-maili!

E-mail marketing jest także szansą dla młodych ludzi szukających swej pierwszej pracy. Już nie muszą stać na mrozie z ulotkami - wystarczy, że mają dostęp do komputera, dużą bazę danych z e-mailami (najczęściej zbieranymi z różnych stron internetowych) i że roześlą określoną liczbę maili dziennie.

Ponadto należy pamiętać o tym, by nie mylić marketingu e-mailowego ze spamem. Spam jest zwykle informacją przesyłaną na tych samych zasadach, jednak nie zawierającą żadnych konkretnych treści, a częściej - wirusy. Natomiast w marketingu prowadzonym prze e-mail chodzi o to, by ludzi zainteresować swoją ofertą. Dlatego e-maile te są ładne, z dokładnymi opisami.

E-mail marketing to nowa, dobrze prosperująca forma reklamy. Kiedyś każdego dnia po powrocie z pracy z wściekłością opróżniało się skrzynkę z ulotek. Teraz opróżnia się również skrzynkę, tylko że wirtualną, z reklam. Trzeba do tego się przyzwyczaić i zaakceptować, że firmy walczą o klienta. Poza tym ciężko znaleźć osobę, która nigdy z żadnej z reklam wysyłanych na e-mail nie skorzystała - przecież to najszybszy sposób na poznanie nowych trendów, promocji, produktów.

Komentarze: