E – mail marketing

Ludzie w XXI wieku coraz rzadziej wychodzą z domu. Często pracując za pośrednictwem Internetu, przez wiele godzin nie oddalają się od komputera, zapominają o otaczającym ich świecie. Dlatego firmy, chcące zareklamować swoje usługi, muszą dodatkowo dwoić się i troić by znaleźć nowe sposoby reklamy. Jedną z nich jest e-mail marketing, coraz chętniej wykorzystywany nie tylko przez duże, ale i także te mniejsze firmy, nie mające pieniędzy na dużą kampanię reklamową.

Kto w dzisiejszych czasach nie ma skrzynki e-mailowej? Jest to mała garstka ludzi, zwykle należąca do tych grup społecznych, do których firmy nawet nie pragną dotrzeć ze swymi usługami. Dlatego nie przejmują się, że nie każdy zobaczy ich reklamę – zobaczy ją i tak wystarczająco duża ilość osób. Wystarczy wysłać kilka e-maili!

E-mail marketing jest także szansą dla młodych ludzi szukających swej pierwszej pracy. Już nie muszą stać na mrozie z ulotkami – wystarczy, że mają dostęp do komputera, dużą bazę danych z e-mailami (najczęściej zbieranymi z różnych stron internetowych) i że roześlą określoną liczbę maili dziennie.

Ponadto należy pamiętać o tym, by nie mylić marketingu e-mailowego ze spamem. Spam jest zwykle informacją przesyłaną na tych samych zasadach, jednak nie zawierającą żadnych konkretnych treści, a częściej – wirusy. Natomiast w marketingu prowadzonym prze e-mail chodzi o to, by ludzi zainteresować swoją ofertą. Dlatego e-maile te są ładne, z dokładnymi opisami.

E-mail marketing to nowa, dobrze prosperująca forma reklamy. Kiedyś każdego dnia po powrocie z pracy z wściekłością opróżniało się skrzynkę z ulotek. Teraz opróżnia się również skrzynkę, tylko że wirtualną, z reklam. Trzeba do tego się przyzwyczaić i zaakceptować, że firmy walczą o klienta. Poza tym ciężko znaleźć osobę, która nigdy z żadnej z reklam wysyłanych na e-mail nie skorzystała – przecież to najszybszy sposób na poznanie nowych trendów, promocji, produktów.

Was this helpful?

0 / 0