Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Free Sky sp. z o.o. z siedzibą w z siedzibą w Rzeszowie, ul. kpt. Stanisława Betleja 12, 35-303 Rzeszów.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: klikmapa@gmail.com.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Google LLC w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Firma

Marketing internetowy

Wrzuć artykuł na Fejsa! poleć na NK

Strona internetowa, pozycjonowanie, mailing, spam, banner reklamowy czy serwisy społecznościowe – Są to pojęcia w dzisiejszych czasach niezbędne aby skutecznie wypromować firmę w Internecie. Samo posiadanie strony internetowej niestety nie wystarczy aby zaistnieć w sieci. Posiadanie strony WWW stało się tak popularne, że wręcz jest standardem w dzisiejszych czasach.

Aby zaistnieć w Internecie należy skupić się na działaniach polecanych przez marketing internetowy

Po pierwsze – dać się odnaleźć w wynikach wyszukiwania! Mowa tu o tak zwanym pozycjonowaniu stron internetowych – celem jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google (oczywiście innych wyszukiwarek, też, ale Google w tym przypadku jest bezkonkurencyjna).

Nie sztuką jest posiadanie pięknej strony internetowej, która wyświetli się na 343 miejscu w Google - większość osób nigdy nie przechodzi do następnej strony wyników wyszukiwania!

Warto więc skorzystać z usług firm pozycjonujących strony internetowe – profesjonalna firma dobierze odpowiednie słowa kluczowe, zoptymalizuje kod HTML strony, doda stronę do tysięcy katalogów oraz przeprowadzi wszelkie inne działania aby nasza strona znalazła się na pierwszym miejscu w Google!

Warto również skorzystać z oferowanych przez Google linków sponsorowanych – są to odnośniki do naszej strony znajdujące się najczęściej po prawej stronie wyników wyszukiwania. Aby umieścić własna stronę wśród linków sponsorowanych należy zarejestrować się z programie Google AdWords. W tym przypadku poniesiemy koszty za każde kliknięcie w naszą reklamę ale nie płacimy za jej wyświetlenie. Ten rodzaj reklamy również dopasowuje się do słów kluczowych, więc nasze reklamy zobaczą głównie nasi potencjalni klienci.

Innym sposobem na zachęcenie internautów do odwiedzenia naszej strony jest umieszczenie bannerów graficznych na innych stronach internetowych- najprościej poprzez przyłączenie się do programów partnerskich. Głównymi modelami płatności są– CPC –płacimy za każde kliknięcie w naszą reklamę, CPL – płacimy za wykonaną akcję, np. za wypełnienie formularza lub za zakup.

Możemy również wykorzystać tzw. mass-mailing (spam) do promocji naszej firmy. Tutaj musimy dobrze przygotować ofertę, wybrać ciekawy tytuł e-maila, gdyż jest spore prawdopodobieństwo, że nasza wiadomość zostanie od razu usunięta przez odbiorcę lub trafi do folderu spam. Mailingi można wykupić w większości znanych portalach internetowych. Można też taką bazę zrobić samemu np. zachęcając osoby do zapisania się na nasz newsletter. Marketing internetowy to także wytężona praca.

Kolejnym krokiem jest wykorzystanie Facebooka do reklamy własnej strony – zakładamy zatem własny Fanpage. (Na stronie głównej Facebooka jest opcja „Utwórz stronę dla firmy”).  Pamiętajmy, że jest to serwis społecznościowy, więc umieszczenie na Fanpage statycznej oferty firmy będzie tylko stratą czasu. W sieciach społecznościowych  musimy umożliwić dialog pomiędzy firmą a użytkownikami, musimy często aktualizować stronę, a naszym fanom zapewnić pierwszeństwo informacji o promocjach i konkursach.

Oczywiście na naszej stronie www pamiętajmy o przycisku „Lubię to!”  oraz dbajmy o naszych fanów – zadowolony fan poleci naszą stronę swoim znajomym i to właśnie jest prawdziwa definicja marketingu internetowego!

Komentarze: